Artikelen geschreven door Jacqueline Smit

Jacqueline Smit - Gespreksleider Mediadenktank Expovisie

Verkenning aanhaken van de beursindustrie op crossmediaal bereiksonderzoek broodnodig 

De komst van online marketing heeft de grote vier media-segmenten uit hun comfortzone geduwd. Mediabedrijven actief op het gebied van radio, print, televisie en out-of-home zijn zich gaan realiseren dat hun traditionele waarderingssystemen niet meer toereikend zijn. Bereikcijfers gebaseerd op eigen registratie door vaste panelleden kun je prehistorisch noemen in vergelijk met de continu en […]

Beurzen | 22-4-2023

Events moeten zichzelf beter verkopen in de mediamix

Na een aantal jaren digitaal ontmoeten is het eindelijk weer mogelijk om elkaar live te zien, elkaar te spreken en te ervaren waar een merk voor staat. Dit momentum van live-communicatie is een goede aanleiding om een stap te maken in de professionalisering van de ervaring van de bezoeker. Deze fysieke ontmoeting met relaties wordt […]

Beurzen | 25-10-2022

Pagina 1 van 1